Inspirationstorka...

Som det kan gå.
För några timmar sen var jag full med inspiration men nu har jag ett halvfärdigt kort som jag inte har en aning om vad jag ska göra med eller ens om jag vill göra klart det!
Förmodligen beror det på att fotot jag använt inte säger något till mig och därmed gör det svårt att skriva en journaling... Sen har jag varit oerhört intensiv med pysslandet de senaste dagarna och så är jag oerhört trött också.

Med lite mat i magen kanske lusten och inspirationen kommer tillbaka?
Men i väntan på det kan jag leta efter sånt som brukar inspirera mig! Nämligen:
* Kort gjorda av andra som kan ge idéer om tema eller layout eller kanske färgschemat.
* Leta reda på utmaningar eller tävlingar! Detta har jag upptäckt rätt nyligen men har redan gjort klart några kort på det viset.
* Gå igenom korten som ligger på datorn. Men detta har jag gjort flera gånger redan.
* Ta med kameran ut och fotografera.
* Slumpa fram vad du ska göra kort om. Detta kan man göra på följande sidor!
http://www.creatingkeepsakes.com/random_challenge/
http://www.utmaningsverkstan.se/youchose.php

Vi får se hur det blir, men nu ska jag iväg och handla! Och kameran följer med i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0