Tröttsamma dagar...

Nu tar jag mig i kragen och uppdaterar min blogg!

Fy tusan vad trött jag är! Hela tiden.. jag vaknar trött, är trött hela dagen och stupar i säng efter en tröttsam dag...
Idag fick jag nog av tröttheten och tog mig ett par koffeintabletter (eftersom jag inte dricker kaffe blir det i pillerform) och jäklar vad jag fick fart!
Inget skapande idag, förutom ett dödfött försök till att sy, däremot tog jag sågen och sågade ner våra syrenbuskar på baksidan! Nu är de väck, jag har två svidande blåsor i handflatan - men ack så nöjd jag känner mig!
Imorgon ska alla kvistar bort och sen ska vi försöka få igång röjsågen för att få bort det som är kvar... Det lär ju gå lite snabbare med den...

Och idag spontanbestämde jag mig för att besöka vännen i Luleå nästa vecka! JEJJ!
Jag ser så fram emot det, jag vill packa nu och sätta mig på tåget omedelbarbums men det kan jag ju inte... Jag har ju saker att göra i helgen, så på onsdag blir det avfärd med nattåget där jag ska sitta i 13 timmar...
Pysslet ska med vilket kan bli bökigt men förra gången hade jag med mig stora färgflaskor och stora målardukar och de slipper jag den här gången i alla fall.

Vad ska jag göra där borta i Lule då? - städa! Haha...
Min kära vän behöver lite hjälp  och jag rusar glatt dit med sopkvasten i högsta hugg för att hjälpa. Sen blir det ju inte sämre av att jag får gosa katt, pyssla, äta äppelkaka (tradition), gå igenom alla hennes roliga grejer och ha 'blingkväll'!
Ack, kära Tinto - du är mig så kär!
Sen när jag kommer hem blir det avfärd med husbilen till Linköping för att hälsa på en annan kär pysselvän!
Varför kan mina kompisar inte bosätta sig närmare mig för? Det blir dyrt i längden med alla dessa resor...;-)

Jag ska försöka få upp lite bilder snart, det blir nog imorgon!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0