Dag 64

Jag säger detsamma idag som jag sade igår och i förrgår. Jag tror de kommer idag.
Just i detta nu så har förvärkarna kommit oftare och med lite mer styrka, Nemu ligger på en filt i vardagsrummet och försöker samla på sig energi...
Men tidigare idag så beslutade jag mig för att öppna fönstret till kattgården. Alla katter dundrade ut i den försiktiga vårvärmen.
Jag har en liten baktanke med det hela... Om Nemu rör lite på sig kanske det kan sätta igång förlossningen. *host*
image59

image60
Nemu var ute en stund men beslutade sig sedan för att gå in och har sedan dess legat på sin filt i vardagsrummet. Fönstret stängdes efter ett tag då jag blev alldeles för frusen. ;)

Man kan inte påstå att Nemu går igenom denna dräktighet ensam.
Förutom undertecknad så har hon stöd från både Bella och Hexe...
image61

Sprickfärdig...
image62

Älskar dig syrran (moster egentligen).
image63

image64


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Vilken go tjockis!!! Vu håller tummar och tassar för många fina krullbarn :o))
Kram Henrietta

2008-04-02 @ 16:54:41
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0