Mina bidrag till pyssel.net's cybercrop!

Jag envisas med att skriva cyberKROPP istället för cybercrop - saaajbeeerkropp! ;-)
Jag är en periodare när det gäller pysslet. Ibland är det bara såå tråkigt och ibland gör jag inte annat än sitter vid mitt pysselbord. Jag hade tur som hade inspiration den här helgen!

Jag är ingen kortmakare, jag tycker det är tråkigt att göra kort när jag inte har någon speciell att ge till och har svårt med konstruktionen när det är så litet! Oftast blir det samma variant och nu när jag sett så många andra, fina, kort så har jag insett att jag är en LO/altering-tjej och inte en kortmakare. Sad but true.
Trots detta vågade jag mig på att göra kort till sajberkroppen!
Jag drar mig för att visa mina slafsiga, småstressade resultat men här kommer det...*andas djupt*

Man skulle inspireras av en härligt, chokladig bild och jag som har varit smått besatt i cupcakes (inte att äta, bara utseendet på dem!) var tvungen att fixa ihop några till den här utmaningen!
Framsida och insida.



Ett glädjekort! Utmaningen var att göra ett kort för att glädja en annan.
Det här gjorde jag till min sambo och jag fortsatte leka med embossingpulver och använde samma teknik på läpparna som till mina cupcakes. Jag limmade hela ytan, strödde med genomskinligt embossingpulver och smälte med min fön!
Jag blev nöjd med det här kortet!


En räkneövning och det här kortet är en katastrof!
Det enda jag gillar med det är motivet som jag slängde ihop. Förmodligen kommer jag slita bort knapparna och kassera det här kortet totalt. Dock återanvänder jag stommen. ;-)


Nu till mina LO's!

Jag är en förfärligt långsam scrappare och jag hann göra klart ungefär en halv LO första dagen, sen på söndagen hade det värsta släppt och jag producerade som aldrig förr (vilket slutade med huvudvärk och sängstupning 00.12).

Utmaningen hette "Blommor i överflöd" och jag är inte den som slösar med blommorna på LO's - dels har jag svårt att placera mängder så att det ser snyggt ut och dels är jag snål - det är dyrt! ;-)
För att vara jag är det rätt många blommor!
Och det var enomt roligt att göra ramen till foton. Jag har skurit ut blommornas konturer och stuckig in fotohörnen under pappret!
image43

Det här var en liftutmaning! Som jag skrivit tidigare så är en LIFT att inspireras av en annan persons alter!
Här lekte jag loss med färger och mönster, jag ville ha det småskrikigt och 'hetsigt' för min personlighet är rätt "all over the place".
image44

Sen gjorde jag ett kort till (det snyggaste jag gjorde under helgen) och ännu en LO men den får jag inte visa innan en vinnare har blivit utsedd!
Håll gärna tummarna för mig, men mina chanser är små då det finns så många förbannat duktiga tjejer på det där forumet!

Tack Zarischka (värdinnan för hela kroppen) för en rolig, dock utmattande helg!
Jag ser fram emot nästa saaaajbeeerkropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0