S.C.R.A.P.

Jag skrev ner en liten ramsa som jag snappade upp på www.tvweekly.com och tänkte dela med mig eftersom jag tycker alla såna där småtips och dylikt är så bra - speciellt om man har idétorka, något som slår till ibland.
Då kan man vända sig till såna här mer strukturerade processer för att trigga igång sitt skapande igen (sen är det inte ofta jag faktiskt använder dessa tips men jag samlar på mig det ändå)!

Ramsan är på engelska men jag skriver även en översättning på svenska.

Select your photos - Välj foton.
Choose your paper colors - Välj färger på dina papper.
Render your photomats - Skär till dina fotomattor.
Add your title and journaling - Lägg till titel och journaling (text).
Place your embellishments - Placera ut dina dekoratoiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0