Kort och LO

Det jobbigaste med att skriva blogg är rubriksättningen...

Jag tänkte börja med ett kort!
Jag är med i en kortkitswap där det lottas om vem man ska skicka till och så får man själv ett litet paket hemskickat med allt man behöver för att skapa två kort! Två st kortstommar, mönstrat papper, dekos osv.
Av detta ska man göra två kort!
Jag har gjort ett hittills!
(dymoremsan och stämpeln är mina samt de svarta bradsen för att jag klantade mig och blandade ihop de jag fått med de jag redan hade hemma - FÖRLÅT för det!)
När jag gjorde kortet följde jag också en skiss som Tiggy (se bland länkarna) gjort!
Så här blev det!
image169

Nu ett annat kort som jag gjorde för ett tag sen men inte kunnat visa förrän nu då jag snällt fick vänta tills födelsedagsbarnet fick det!
Jag äälskar den där blomman.. synd att det var den enda jag hade. *s*
image170

Jag har lekt med cernitlera på senare tid också.
Så här kan mina gubbar se ut.
image172

Sist ut en LO!
Jag försökte mig på att freestyla men det blev lite svårt då jag började med den här LO'n för flera veckor sen men har inte haft tid att göra klart den förrän nu. Nu anser jag den dock vara klar!
image171

Nu ska jag vila mitt huvud - kanske ta ett bad och bara ta det luugnt!
Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

fint :) ha en trevlig kväll

2008-05-23 @ 21:27:59
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Imse

Åh ja kul det skulle vara om man hade tid att scrappa men jag har varken tid eller ork för att lära mig och bli duktigare på det så jag är rätt dålig. Fina cernitgubbar jag blidde lite förälskad i den där längst till höger den var jättesöt!

2008-05-23 @ 21:30:22
URL: http://imsevimekvinna.blogg.se
Postat av: Linda (BlueEye)

Du är så otroligt duktig!!
Cernitgubbarna var tuffa...men det måste vara riktigt svårt att göra såna.

2008-05-25 @ 01:21:15
URL: http://blueeye73.blogspot.com
Postat av: Nina

Wow, jag är helt galen i din konst!! Underbara cernitgubbar... vad du är BRA!

2008-05-26 @ 23:40:45
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0