Katter katter katter

Jag var ju ute med Hexe skrev jag i förra inlägget..
Hexe är innekatt som får gå ut i rastgård och ibland även i koppel - detta är inte så väldigt uppskattat som kanske syns...
image106

Ute träffade vi på "vi går ut och in som vi vill"-katterna; Findus och Sassa.
Tydligen är det väldigt najs att sola på den här... grejen. Det är vaaarmt och gott.
Findus demonstrerar:
image107
Sassa som börjar bli lite till åldern hade valt en skuggigare plats vid syrenbusken.

Findus som var väldigt fascinerad över att Hexe var ute förföljde oss och poserade lite framför kameran.
image108
Och ungefär här tog jag in Hexe för att gå runt lite på egen hand.

Helt otroligt - Sassa satt still i två minuter så jag fick chans att fota henne. Vanligtvis stryker hon omkring runt mina ben så fort jag tittar på henne.
image109

Efter en stund gick jag in och bestämde mig för att Moses också ska fotas - det är ju en massa bilder på bebisar hit och Nemu dit och Bella som nästlar sig in i katthögen... så Moses alltså! Även han en "jag går ut och in som jag vill"-katt. Eller nästan iaf, han och Findus får gå ut varannan dag.
Manly mankatt. 
image111

Och okej, en bild på bebisarna...
Jag fick ju till en bra bild på alla tillsammans!!
image110

Sådär! ...och just ja... jag älskar smilies och nu när jag upptäckt att jag kan slänga in smilies i mina inlägg här så lär det dyka upp en hel del... smilies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0