Mina bidrag till cybercrop + freestyling!

Jag börjar med en LO som jag gjorde för någon vecka eller två sen.
Jag och en kompis (Tiiintoo) skickade utmaningskit till varandra. Lite mönstrat papper och en massa dekos!
Cardstock fick man ta det man hade, samt titel och lim osv.
Hon utmanade mig att freestyla och tänka more is more.
Resultatet blev en LO om min syster!
image117
I like it!

Sen mina bidrag till pyssel.net's cyberpyssel!

Inte så nöjd med denna...
image118

Inte denna heller haha..
image119

Det här kortet däremot gillar jag. Jag har använt lite av det mönstrade pappret och de rosa bladen som jag fick av Altariel (Mhv!)
image120

Den här LO'n kom tvåa! :D
image121

Och ett smycke. Temat var brunt vilket gjorde det svårt - brunt är inte min favoritfärg och jag hade knappt några bruna pärlor!
image122

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 20:17:08
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Alien Bling

Tack detsamma Soha! :D

2008-04-26 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0