Två år med älskling

Igår firade jag och min sambo två år tillsammans.
image112

Vi firade genom att äta på vår favoritrestaurang; Vita Elefanten i Enköping.
image113

Sen bestämde vi oss för att ta en liten biltur. Vår kväll avbröts lite av att vi såg en svart katt som var så oerhört mager och varken U eller jag kan åka förbi nått sånt utan stannade och försökte locka på katten men den var som försvunnen. Förmodligen en vilding...

Vi fortsatte sedan vår resa och hamnade i skattmansö. Kameran blev kvar i bilen för inte hade jag förväntat mig att stöta på får därute.
Men U tog några bilder med mobilen så förhoppningsvis blev det något bra kort! En tjockis med två bebbar kom fram och jag fick klappa lite!

Sen på vägen hem kände jag att jag började få huvudvärk.
Huvudvärken utvecklades till migrän och nästan på en gång när jag kom hem blev jag tvungen att lägga mig ner med kall handduk över ögonen (Tack Tiggy för tipset!). Tur att man har tröstande katter.
image114
Och så somnade jag.

Bortsett från den sista timmen så hade jag en uuunderbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Vilken härlig dag ni hade. Förutom den sabla migränen.. den där handduken har varit en stor räddare många gånger!
Ja det är tur man har sina tröstande kisar, de är verkligen så goa när de märker att man mår dåligt.

2008-04-22 @ 15:24:17
URL: http://tiggymon.blogspot.com
Postat av: Dolores

Åh vad ni är sööööta! :)
Och vilken underbar dag ni verkar ha haft, förutom migränen då. Usch!
Grattis på 2-årsdagen förresten!
Kram Dolores

2008-04-23 @ 14:00:33
URL: http://dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0