Vänner är livet.

Jag vill visa er mina vackra görlfrends.
Jag har länge velat göra en vänskaps-LO, men har dragit mig för jag vill inte råka utesluta någon - dessutom är det svårt att få in allas personligheter.
Till slut tänkte jag att nää, nu gör jag en LO och jag får väl göra flera stycken tills alla viktiga människor är inkluderade! Och dessutom slopade jag alla tankar om att deras personlighet ska få uttryck och bestämde mig för att köra på MIN personlighet!
Det här var en av de kämpigaste LO's jag gjort, trots att den är relativt enkel i sin uppbyggnad. Jag slet bort fastlimmade papper och tänkte om. Men så här blev det:

Vänner är livet
image45
I love you girlz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0