Jag fick PIF! och en RAK!

I torsdags anlände min pif från tesslan6!
Jag har varit hos min yster och kollat på djuren i Furuvik så jag har inte hunnit fota, men det kommer och så ska ju jag skicka iväg en PIF också. ;)

Sen väntade en RAK på mig från Mia!
Underbart söta strumpor med kattmotiv - perfekt, jag har spanat efter söta kattstrumpor!
Och så... iiik jag är så glad! EN SAX!
Och inte vilken sax som helst - en cutter bee! Som är råååsa!
Jag är så glad och tacksam - mina saxar är så slöa och apjobbiga att klippa med. Att klippa band funkar inte, det blir fula hack. Men jag testade nya saxen igår - klipper genom band som om det vore smör. :D
Ingen bild, det kommer...;)
(TACK Mia!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0