2 kort!

Jag har hoppat på bloggpartyt som ett gäng tjejer satt igång och pysslar järnet just nu!
Hittills har det bara blivit kort (håller på med ett par LO's också) men det är så roligt att göra kort, jag som inte trodde mig vara en kortmakare - HA!

Först ut är en materialutmaning från denna blogg!
Jag utmanar dig att göra ett kort, som ska innehålla följande:
* minst 1 band
* minst 1 knapp
* minst 1 sömm (för hand eller med symaskin)
* minst 1 blomma
* minst 1 fjäril
* något rött och något turkost (får finnas med på någon/några av de ovan nämnda detaljer eller vara något helt annat på kortet)

Observera mitt fina alfabet (Tuva!), det kom hem idag och är Cuttlekidz Tadpole alfabet! Jag älskar!
Detta kort gjorde jag till min sambos kompisar som nyligen blev föräldrar till en liten Tuvatös.

Det andra kortet är en färgutmaningen från MissMian!
Orange, rosa och grönt och måttligt med svart och vitt var tillåtna.

Motivet är av egen design!

Nu ska jag sova! G'natt!

Kommentarer
Postat av: Tette

Underbart fint kort! Tack för att du är med på min utmaning.

Kram Tette

2008-06-04 @ 07:17:22
URL: http://ogonblicken.blogpsot.com
Postat av: Linda

Ja alfabetet var riktigt, riktigt fint. Det var verkligen i min stil!



Urfina kort med!!

2008-06-05 @ 20:06:14
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Nina

Åååå så FINT! Du borde bli stämpeldesigner, Evelina!

2008-06-06 @ 21:13:53
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0