Jag fortsätter freestyla!



Den här var en riktig utmaning... Jag började med en 12x12 men blev inte nöjd så jag klippte helt sonika ut valda delar och monterade på ett papper i A4-storlek (ett nytt favoritformat) men jag har stirrat och stirrat, monterat fast något och känt mig så missnöjd och tänkt flera gånger att denna hamnar i papperskorgen...
Mer och mer kom till... och nu känner jag mig klar.
Och jag blev rätt nöjd till slut även om det inte ALLS blev som det var tänkt...

Denna LO skulle egentligen handla om mina goda sidor, men jag vet inte om den uppfyller mina egna kriterier riktigt.
Istället blev del en LO om min kreativitet. Titeln är ett hopplock av olika språk och påhittade svengelska som jag översätter till "Jag är kreativ".
Cernitgubben ovanför isch är en egen skapelse, likaså piprensarblommorna. Bilden gjorde jag för länge sen, den scannade jag in och skrev ut i mindre format!


Aaah! klantiga mig!! Den lilla pratbubblan med kaninen på har Tinto gjort till journalingswappen jag höll i!
ett av många finfina bidrag! :D
det passade ju perfekt där!

Kommentarer
Postat av: Nina

Toksnygg. Helt enkelt toksnygg. ♥

2008-06-15 @ 12:39:01
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0