Ett berlockarmband till min mor

Första smycket i bloggen!

Alla berlocker förutom handen är från 60-talet och har en egen historia för min mamma, men de har mest legat och skräpat i hennes smyckeskrin. När hon och jag gick igenom det så fick jag dem av henne att göra vad jag ville men med tanke på historian till berlockerna så kändes det bara konstigt att sära på dem och göra nya saker med dem..
Så jag har gjort detta armband till min mamma så att, även om hon inte kommer använda det, så ligger det inte utspritt.
KRAM på min mamma!

image56

image57

Kommentarer
Postat av: miapuh

Jättefint armband :) din mamma lär bli sååå glad

GLAD PÅSK
kramis

2008-03-22 @ 01:15:53
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: Marita

Det var ju ett underbart sätt att hålla ihop berlockerna på. Jag skulle med glädje bära ett så fint armband. Jag hoppas hon vart glad

2008-03-27 @ 19:43:23
URL: http://tussemaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0