Cyberpyssel i maj - mina bidrag!

Nu får jag äntligen visa upp mina bidrag som jag gjorde till pyssel.net's cybercrop den 9:e maj!

Ett monokromatiskt kort, försök nr 2 som jag körde på.
image162

Här skulle man lifta en LO. Jag liftade upplägget, inspirerades av titeln och fotot.
Den handlar om min bästa vän Tinto.
image163

En materialutmaning!
Jag använde mig av stickers (thickers), stämplat motiv och tre olika sorters papper.
image164

det här kortet är gjort efter en skiss!
image165

och ett smycke. Detta kom jag tvåa med *weehoo* MEN det var bara två bidrag med i tävlingen så man kan med andra ord säga att jag kom sist. ;)
Temat var 'rockigt armband'. Jag försökte verkligen motstå de mina plasthjärtan men jag kunde inte - de var ju orangea!
Tinto och jag kom fram att det är ett fjortiswannaberocker-armband. *s*
image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0