Inte BARA katter...

Jag vet, det har blivit ett överflöd av bilder på katter och ingenting med pyssel - men faktum är att jag pysslar som en mindre galning just nu.
Jag 'råkade' anmäla mig till alldeles för många swappar (bara två kvar nu... tror jag), sen är det födelsedagskort, presenter osv till andra som jag har kämpat med. Nu äntligen börjar jag få bort en del från min to do-list och kan snart slappna av och scrappa i lugn och ro!

Snart får ni se vad jag har gjort men jag tänkte börja med att visa upp min SAMBOS kort!
Det var en jätterolig tävling på www.forum.pyssel.net som Blueeye startade. Man skulle skicka in ett kort men det var ens respektive som skulle ha gjort dem!
U gjorde ett kort och vet ni - HAN VANN!
image149
Ett riktigt snyggt kort blev det!!

Nu till mitt...
Jag kan börja med en födelsedagspresent som jag kämpade med till min mamma... Först altrade jag en låda.

image150

image151

Och sen gjorde jag ett album som passar i lådan!
image152

image153
Jag blev riktigt nöjd och mamma blev väldigt glad!

Min bästa vän fyller år den 29 maj och jag gjorde ett kort.. jag får lov att göra ett till då jag var tvungen att visa henne det. Vaddå noll självkontroll?
Och eftersom hon sett det kan jag lika gärna posta det här.
image154

Sen gjorde jag en LO tillägnad till samma tjej (Tinto alltså), mitt bidrag till en tävling på pyssel.net där temat var "Rockig Modesty Blaise" och till min stora glädje gav det mig en bronsplats! Min första tripp till prispallen vilket förvånade mig lite då det var MÅNGA snygga bidrag!
(Tack till alla som röstade!)
image155

Nu återgick vi lite till bloggens huvudämne iaf...!

Kommentarer
Postat av: MIAPUH

WOW så läckra grejor :) altra ask till hajar med oh drägglar vrålsnyggt. Skoj att mamman blev så glad de förstår jag :D

Tinto LO är verkligen så snygg, men så är hon ju söt som socker hihi.

Katterna, asg ja nu börjar de se ut som alien :D hii

2008-05-08 @ 01:13:25
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/://
Postat av: Alien Bling

haha tack sötsnöre! :D

2008-05-08 @ 01:39:05
URL: http://tistla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0