Jag liftar Dr Nina!

En stor förebild till mig har slängt igång en tävling som jag hoppade på! :D

Jag liftade detta kort:
(bild lånad från Ninas blogg http://krumelurkonst.blogspot.com/)
image167

Och som ni ser så tog jag upplägget - Nina har använt sassafrass-papper och jag råkade ju ha sassafrass-papper hemma som jag använde!
Kortet är ett födelsedagskort till Tinto och motivet ritade jag själv - det blev en Tinto såklart!
image168

Nina - det var så enormt roligt att skapa efter ditt kort! Tack för att du finns att inspirera när pysselglädjen nästan dött ut.

Kommentarer
Postat av: Nina

WOW!! Så sabla läckert, Evelina!! :)

Tack för de söta orden - och tack för att du vill vara med och leka!

*kram*

2008-05-22 @ 22:46:31
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Dolores

Det blev ju jätteläckert, kortet! Det blir Tinto säkert jätteglad över att få.
Kommer du till Sthlm den 7:e?
Kram Dolores

2008-05-23 @ 01:58:00
Postat av: miapuh

SÅ läckert :D
Tinto lär bli kanonglad :D

2008-05-23 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0