Nya skooor!

På fredag ska jag bege mig till jämtland för att på lördag gå på bröllop!
Igår var jag och U på shopping i Västerås och jag upptäckte två saker. De har slutat tillverka de söta nallestickers jag skulle köpa... och jag har olika storlek på fötterna!
Min vänstra fot är en nätt modell av storlek 39 och min högra är en storlek 40. Man lär sig nått nytt varje dag!
Märkligt att jag inte kommit på det tidigare, när jag väl konstaterat det kände jag ju att mina gamla skor glappade lite på vänsterfoten.
Men jag hittade ett par som jag köpte, men eftersom jag inte fick ta en 39:a och en 40:a så det blev det ett par i 40 samt två inlägg att ha i vänsterskon.
image161

(och jo på lördag ska jag ha strumpbyxor som tar bort ådror och prickar efter rakning...)

Kommentarer
Postat av: Mien

Snygga skor (och ben)

2008-05-14 @ 22:11:39
URL: http://www.miens.org
Postat av: MiaPuh

WOW sablars vad snyggt :D

2008-05-15 @ 01:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0