Tinto utmanade mig

Tre namn du går under: Evelina, Lina och Eve.
Tre saker som skrämmer mig: Människors grymhet med andra varelser, att förlora en vän och djupt vatten.
Tre saker som jag har på mig: Mysbyxor, t-shirt och underkläder.
Tre sanningar: Jag tycker det är rätt mysigt att plocka fästingar på katterna, jag slänger strumpor överallt i hela huset och jag är en skvallerkärring.
Tre saker jag verkligen vill ha: En stabil ekonomi, mina vänner närmare mig och katter som inte kissar på fel ställen.
Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till: MiaPuh, Tiggy och Mien

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Jag svarar här för jag avskyr kedjesaker :P

Tre namn du går under: Sussi, Tiggy & Snuttan.
Tre saker som skrämmer mig: Sexbrott, folks dumhet & fästingar.
Tre saker som jag har på mig: Mysbyxor,linne och underkläder.
Tre sanningar: Jag har tvångssyndrom och måste dra i allting innan jag går hemifrån. Jag HATAR fjortisar!
Katterna är min största kärlek.
Tre saker jag verkligen vill ha: Obegränsat med pengar, snygg kropp & tre katter till.

2008-05-09 @ 18:08:09
URL: http://tiggymon.blogspot.com
Postat av: Mien

Okey, har gjort mitt bästa med den här.....

2008-05-09 @ 23:41:23
URL: http://www.miens.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0