Cybercrop på AoS fortsätter + RAK!

Jag gjorde ett julkort efter Aviga Ellens skiss:


Så här blev mitt! Kravet var att ha minst en snöflinga med och mina snöflingor blev giftigt gröna. ;)


Snöflingestämpeln, den sovande katten (tomteluvan ritade jag själv) + en till kisse som inte är med här fick jag i present av min goa sambo som surfat sig in på stämpelboden och beställt dem åt mig! Vilken sötnos jag har! :D
Bara sådär - jag blev såå glad! (tack älskling)

Visst är den gröna färgen på snöflingorna snygg? Jag har färgat cardstocken med samma chalk och chalken fick jag av söta Katta (som inte verkar ha någon blogg.) i RAK!

Distressdynan fick jag av henne i WGA (what goes around) men i kuveret fanns det underbara bonusgrejer som gjorde mig helt lyrisk! TACK så hemskt mycket Katta!


What else, what else? Hmm... JO! Kika in i Skrotboken. ;)
Vi blir väldigt glada över kommentarer. *fiskar lite*
Idag hyllar vi mitt favoritdjur - katten!

Kommentarer
Postat av: Diana/Sayurii

Det där julkortet har jag glott på innan och jag gillar der verkligen! Det är jättekul att katten som ju "egentligen" är huvudmotiv, inte är i centrum! Megasnyggt!

2008-12-05 @ 09:24:18
URL: http://dagenidag.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0