Skrotbokens jultips

Nu har jag visat er lite av mina alster som jag gjort till skrotboken - jag kan inte visa allt här för... jag har gjort för mycket. ;)
Det skulle ta en evighet att visa er allt så istället hänvisar jag er till Skrotboken om ni är nyfikna på att se mer!
Vi publicerar med rasande fart men nu börjar vi faktiskt lugna ner oss. Lite i alla fall.
Vi slänger ut ett inlägg om dagen drygt. ;)
Nu håller vi på med en serie som pågår fram till jul där vi delar med oss av jultips inför julen.
Det varierar från enklare pyssel som kan göras med barnen till lite svårare. Ju närmare jul vi kommer desto enklare blir det är tanken!

Så om du vill ha nya dekorationer till granen eller har fastnat lite med julklapparna - kika in och samla inspiration. ;)
Skrotbokens julklappsstuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0