Altrad låda - men hur ska jag dekorera?

Jag insåg att jag behöver en låda att förvara alla fina kort jag får, just nu ligger de utspridda överallt...
Så jag letade reda på en låda i lämplig låda och fann denna:
image33

Efter mycket om och men så lyckades jag få till det som jag vill med lite fint papper och så här ser den ut numera:
image34

image35

Men nu har jag en låda som är fin och då vågar jag såklart inte gå loss med en massa dekos...
Så nu får ni hjälpa mig!
Hur tycker ni att jag ska göra? Vad skulle ni göra?

Det tråkiga är att om jag vill ha lådan framme, och det vill jag, så måste jag undvika band, blommor och allt som står ut och är lockande för en katt att bita på. Jag har redan en slaktad ask som råkat ut för det. ;-)


Kommentarer
Postat av: heila

Eftersom du ska ha brev/kort i den kan väl ett tema runt det passa bra. Din LO med kuvert på är ju underbar, så kuvert, fimärken, bitar av vykort/dekorerade kort etc etc kan väl passa.

2008-02-07 @ 20:32:33
URL: http://heilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0