Kan inte somna

Ännu en sömnlös natt. Min.. jaa... hur många nätter har sett ut så här? Jag minns inte när jag senast sov en hel natt.
Antingen somnar jag inte överhuvudtaget eller så vaknar jag efter två tre timmar och kan inte somna om.
det börjar tära, mest för att jag inte får LÅTA på nätterna!
Sambon sover ju och den här veckan är jag barnvakt och då är det ungarna som måste sova. Tack och lov är de hyffsat stora, jag är bara här som en 'säkerhetsåtgärd'.
Jag är ganska rörlig av mig. Inte på ett atletiskt sätt utan jag springer lite hit och lite dit och hämtar olika saker, kanske hämtar en macka från köket, går på toa, klappar katt osv osv. Och jag vill gärna lyssna på musik...

Jag försöker verkligen göra något av dessa nätter när jag bara inte KAN sova och det brukar bli pyssel eftersom det kan jag göra utan att behöva rusa omkring överallt och dessutom låter det inte så värst mycket (även om såna saker som embossing får vänta). Tack och lov för mp3.

Nu ska jag fortsätta med något av mina projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0