KÖPSTOPP!

Ojoj, nu är det dags igen... Jag har blivit belagd med köpstopp fram till den 19/2...
Inte helt kul. Inte kul ALLS faktiskt! *s*
Inte gäller det bara pyssel heller utan allt som är mer eller mindre 'onödigt'.
Det var min sambo som kom fram till att jag har köpstopp gällande pysslet, sen kom min torterarvän intrippandes och gav mig en massa köpstopp (dock drabbades hon av detsamma. hehe).
Reglerna ser ut som följande och jag postar dem här så att det inte bara är något som tre personer är medvetna om. Jag kommer försöka mygla... helt säkert.

Regler:

  • Pyssel, godis, läsk, pizza är inte tillåtet att köpa nytt under denna period. Det gäller även kläder, smink, vin och andra 'onödiga' saker.
  •  Saft är tillåtet att köpa då Evelina har svårt att dricka vatten i ren form.
  • Traderaköp eller 'kap' är ej tillåtna.
  •  Inköp till bil är ej tillåtna, så länge det inte är i akut behov.
  • Inköp till swappar är tillåtna.
  • Inköp av cardstock är tillåtet, men först när det man redan har är slut.

Huvva!


Kommentarer
Postat av: Tinto

Torterarvän? *whistle*

2008-01-28 @ 03:50:00
URL: http://www.stirredreality.com/tinto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0