MHV - månadens hemliga vän!

Vilken fiffig idé detta med mhv! :-D
Jag har varit med på mhv Januari och anmälde mig också till februari månad för jag tyckte det var så himla kul!

I Januri blev min vän en tjej som kallas Besina på pyssel.net - kolla in det här paketet!!!
Två st journalingstämplar, ett gäng clearstamps (syns knappt, men de finns i övre högra hörnet), ett gäng snygga blommor + matchande bling, vit chalk, rosa glitter, garn, knappar och icke tat förglömma - det fina kortet!
image31

I februari fick jag som sagt en ny och den här kompisen var snabb i vändningarna - bara ett par dagar senare landade det ett paket i min brevlåda!
Stoora brads och promarkerpennor! De färgerna jag önskade mig också! De invigdes redan igår när jag satt på akuten tyvärr...:-(
Men kolla in det underbara kortet!
Jag måste förhöra min nya vän om var hon fått tag i dien hon använt för att få ut utomjordingarna - de är ju så galet söta!
Inuti stod det ingenting förutom ett mystiskt frågetecken... Spännande spännande...;-)
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0