Mina bidrag till Papp och Scrap!

Jag sökte som DT till papp och scrap (kom tyvärr inte med) och de här tre skickade jag in!

Pratyplingor
En LO gjord med minst tre tekniker.
Denna LO handlar om mig och min vän Tinto!
De svarta blommorna + de silvriga bradsen är embossade.
Jag har sytt swirlarna bakom blommorna och doodlat i nedre vänstra hörnet.
Journaling är utskriven på OH-papper.
Pratyplingor

Ska vi dela på chokladen?
En LO utan foto.
Den här LO'n är dedikerad till min sambo.
Det orangelila pappret är egendesignat i photshop.
Fjärilen är stämplad på svart papper, embossad i guld och utklippt.
Jag har fokuserat på roliga metalldetaljer som dekoration. Nycklarna, ståltråden och 'pinnarna' (som faktiskt är sånt man använder för att fästa fast fönsterrutor med!) hittade jag i en låda ute i boden!
Ska vi dela på chokladen?

Trattkatt
Favoriten.
Den här gjorde jag faktiskt i samma veva som de två ovan.
Katten blev hastigt och lustigt sjuk och som tröst (inte för att hon bryr sig egentligen ;-) ) gjorde jag den här LO'n till henne. Jag lekte loss med papper och lager på lager.
Jag blev lite extra nöjd med färgsättningen, upplägget och titeln. En utmaning för mig var att skriva journaling för hand... Bakom den orangea rutan gömmer sig ett foto med såret och lite info om vad som hänt.
Trattkatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0