Jag blev utmanad!

Linda (Blueeye) utmanade mig!

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
* Hänga tvätten.
* Ev åka på power meet.
* Göra klart receptkort FANNS på listan men jag är klar med det nu. ;)
* Ge katterna mat.
* Rensa kattlådor och byta vatten.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sen var jag 13 år och gick i... högstadiet tror jag. Vantrivdes enormt.

Ställen du bott på?
Grillby, Gunnebo, Uppsala, Enköping, Örsundsbro.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Betala huset.
* Rusta upp huset.
* Shoppa.. en jäkla massa.
* Ge bort en del till familj och vänner.
* Donera till välgörande ändamål.

Jag utmanar (och hoppas att de inte redan är utmanade):
Dr Nina
Mien
Eva
Maxell
Tiggy

Kommentarer
Postat av: maxell

Jag såg själv å jag svarar... :)

2008-07-06 @ 19:45:47
URL: http://maxellexam.blogspot.com
Postat av: Eva 'n00b'

Har ingen blogg så jag svarar i din ;)



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Åka till Bälinge & käka lunch.

Förbereda inför morgondagens bokklubbsmöte med viiiiiin =)

Läsa ut min bok så jag kan börja på den nya imorrn.

Klippa klorna på katter & hund.

Peta näsan.



Vad gjorde du för 10 år sedan?

Var i Nice med jobbet.



Ställen du bott på?

Örsundsbro & Uppsala.



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Lösa alla lån.

Pimpa upp mitt bibliotek.

Anställa en personlig kock.

Åka till New York.

Tok-handla växter & böcker & filmer =)

2008-07-07 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0