Fortsätter med magic mesh och dabber!

Jag fortsatte mina lekar igår med min limegröna dabber, min rosa magic mesh och även denna gång använde jag tygblommor och filtblommor som dekoration. Men istället för ett kort gjorde jag en LO!

För ett tag sen gjorde jag en LO med alla mina katter och den har hängt på min pysselvägg ett bra tag men jag har inte varit nöjd alls... Så igår slaktade jag den och behöll bara en bit av originalpappret, tog fotona och gjorde om helt och hållet. Resultatet:
image54
Jag började med att stämpla på ett rosa papper (lägg märke till den lilla texten längst ner till v.), sen gick jag lös med dabbern och promarkers på det som jag behöll från original-LO'n.
Fotona monterades på ett vanligt akvarellpapper som jag täckte med grönt.
Journalingrutan är en stämpel.
Jag fick också användning för mina overlays som jag klippte rudna, dabbade gröna och sen häftade fast, dessutom förvandlade jag en i annan form till en fjäril där jag gjorde tentakler med hjälp av stickles.
Nu är jag nöjd med LO'n. Den är smågalen, färgstark och plottrig vilket passar både mig och katterna bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0