Kort (och en tavla..)!

det här kortet gjorde jag till min systerdotter som fyller 11 år!
Sötungen sade att hon önskade sig pyssel för "jag vill vara som du". Hur kan man motstå? Klart jag skickar pysselgrejor.

Jag lekte med min nya stämpel, designad av drNina, köpt på october stamps - heelt underbar!
Jag klämde också in stämplar från space age design, de jag vann. *mycket stolt*
Happy Birthday kommer också från october stamps, den var en av många som kom i en grab bag!
image158

Det här kortet är till ett bröllop jag ska till i veckan!
Mitt första bröllopskort! Jag kunde inte låta bli att doodla lite...
(tack Puh för hjälpen)
image159

Till sist en tavla jag gjorde till min pappas födelsedag!
Jag lekte loss med grungeboard och försökte få till en vintagekänsla på det hela.
Jag blev nöjd, bortsett från att thickersena (hur man nu skriver) inte fäste ordentligt - mycket irriterande!
Så jag får skicka några gluedots så att de får fästa fast bokstäverna ordentligt- för jag märkte det såklart inte förrän jag var halvvägs framme...
image160

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort och LO du har gjort!

2008-05-13 @ 10:34:10
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Söta kort! :)

2008-05-19 @ 11:01:02
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0