Alien Blings önskelista

Ja vad tusan, en önskelista är väl alltid bra att ha? *host host*

Jag tycker om klara, starka färger som orange, rosa, limegrön, rött osv med inslag av svart både gällande smycken och papperspyssel. Jag är å andra sidan förtjust i vintage och distressade ytor också...

Promarkers;
Poppy
Svart går åt snabbt här
Pumpkin
Ruby Red

Papper alla sorter dock ej fotomotiv - nedskuret går bra
Cardstock – speciellt svart, kortbaser går också finfint

Dekorationer av alla de slag:
- Knappar (platta) (svart, vitt, clear och rött går åt men alla färger är välkomna!
- Mönstrade band
- Enfärgade band (inte för tunna)
- Garn - Spets (gärna svart)
- blommor (svarta går åt snabbt, men alla färger förutom brunaktiga är välkomna)
- Blad/löv
- Rubons; swirls, döskallar, katter och dyl.
- Alfabet: thickers, rubons, stickers osv.
- roliga brads: glas, bling, mönstrade, former eller störra runda osv

Stämplar och tillbehör
- Snöflingestämpel
- Tim Holtz
 - Artsy/collage-stämplar
- Kattstämplar
- Doodle factorystämplar
- Bakgrundsstämplar
- Textstämplar (saknar en svensk grattisstämpel, helst monterad på kloss eller ez)
- Halloweenstämplar
- Stämpeldynor i olika färger (jag har adirondack butterscotch och Versafine majestic blue)
Färger jag vill ha extra just nu är Grön/mörkgrön, röd, brun.
- versafine onyx black
- Staz on – vit
- Embosspulver: clear, rött, grönt (jag har guldglitter, silver, svart, thick clear)
- Fluidchalk; svart, chestnut roan (alla färger funkar egentligen…)
- Distress ink (dynor och i flaska. Jag har broken china och shabby shutters som refiller och old paper som dyna)
- Ez-mount

Övrigt:
- Dabbers
- Minimisters
- Skärblad till fiskars
- Handgjord vetevärmare (behöver inte vara handgjord haha)
- myspysiga vantar

Jag tycker om:
 - Choklad
- Hudvårdsprodukter
- Katter!

Jag tycker inte om:
- Kaffe
- Lakrits.

Jag har en cuttlebug.
Jag har ett badkar och ett gäng katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0