Dukningar - höst och halloween

Ja nu närmar vi oss jul men jag bjuder på lite halloween här nu så ni inte blir trötta på alla tomtar. ;)
Detta skapade jag till Skrotboken med tanken att inspirera till roliga dukningar utan att behöva lägga ner tusenlappar på det.

Höstromantik
Före och efterbild på min dukning med temat höst och romantik.
Så enkelt! Jag rotade fram en massa tyg (gamla gardiner, dukar, filtar, lakan osv) och annat som jag (och mamma) hade liggandes.



Jag har inte ens gröna fläckar på mina fingrar men lyckades knåpa ihop detta med vad som fanns i trädgården och i huset - det blev riktigt tjusigt tycker jag själv. ;)


Halloween
I jämförelse med höstdukningen lade jag ner tonvis med tid och energi på halloweendukningen! Men fasen, jag älskar halloween och dess färger! ;)



Banderollen var jätterolig att göra!


Stenmonster och piprensarspindlar!


Bonusbild med Sassa! ;)


Kolla in hela artikeln, där ni även kan se de övriga tjejernas fantastiska skapelser i närbild, ni kan också läsa mer om hur jag tänkte och gjorde där! :D
Det är en lång artikel men värd att läsa. *säger hon som skrev artikeln* :P

Dukningar inför höstens Bjudningar
Skrotboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0