Utmanad!

Jag blev utmanad av Dolores!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
1. Jag älskar att lyssna på pysselfilmer när jag pysslar
2. Jag är förtjust i tv-serien Criminal Minds
3. Större delen av min tid går till Skrotboken just nu
4. Jag tycker inte om vatten i sin rena form
5. Jag har sju katter
6. Jag älskar att få post
7. Jag ser nästan bara på skräckfilmer när jag ser film

Jag utmanar:
Tinto, maxell, Sam, Carola, Emma, Bi och Tiggy

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Hahaha så du gillar smutsigt vatten? Fi.. nasty! :-P



Well utmana på du, jag ska för ovanlighetens skull anta utmaningen.

2008-11-04 @ 21:59:39
URL: http://tiggys.blogspot.com
Postat av: Evelina

men bläää på dig! ;P

2008-11-04 @ 22:33:37
URL: http://tistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0